Tak, według relacji pokrzywdzonych, działają przedstawiciele handlowi firmy telekomunikacyjnej MNI Telecom. Od ubiegłego roku rzecznicy konsumentów z Nowego Sącza pomagają ludziom, którzy czują się oszukani przez sprzedawców. - Ich celem są najczęściej osoby starsze, samotne i schorowane - ostrzega Leszek Jastrzębski, miejski rzecznik konsumentów w Nowym Sączu. - Kiedy klient dowiaduje się, że zerwał umowę z TP S.A. i chce się z tego wycofać, musi płacić karę za rozwiązanie podpisanej umowy.
W ostatnich miesiącach miał kilkanaście takich przypadków i wciąż pojawiają się kolejne. Z problemem styka się również Janusz Bieniek, rzecznik konsumentów dla powiatu nowosądeckiego. Tylko w styczniu zgłosiło się do niego dziesięć osób z całej Sądecczyzny. - Sprzedażą zajmują się handlowcy zatrudnieni przez naszych zewnętrznych partnerów - zastrzega Patryk Konefał z MNI Telecom.
Jak twierdzi, mają obowiązek informować klientów, jaką rzeczywiście firmę reprezentują. - Nasi partnerzy zatrudniają setki handlowców. Wśród nich na pewno są osoby, które myślą o zarobku i może nie do końca zdają sobie sprawę z tego, że wprowadzając klienta w błąd, popełniają przestępstwo - dodaje Konefał.
Podkreśla, że niezadowolony z rachunków klient może zmienić abonament. Zapewnia, że firma rozpatruje sprawy po myśli osób, które czują się oszukane i anuluje kary za zerwanie umowy. Potwierdzają to obydwaj sądeccy rzecznicy konsumentów. Było tak w przypadkach, którymi się zajmowali.
Najlepszy Piłkarz i Trener Małopolski 2011. Weź udział w plebiscycie i oddaj głos!
Sprawdź magazyn Gazety Krakowskiej! Bulwersujące zdarzenia, niezwykli ludzie, mądre opinie
Codziennie rano najświeższe informacje, zdjęcia i video z Nowego Sącza. Zapisz się do newslettera!
Pensja minimalna 2024
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?