- Koszt całej operacji pokrywa nasz urząd - zapewnia starosta Jan Golonka. - Dzięki pozyskaniu pieniędzy z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 85 procent środków pochodzi z kasy unijnej, a reszta z budżetu powiatu.
Wynajęta firma zbiera i transportuje odpady do unieszkodliwienia na specjalnym składowisku. Koszty demontażu materiałów z azbest ponoszą właściciele budynków.
Polecamy w serwisie kryminalnamalopolska.pl: Groził nożyczkami i zgwałcił
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?