Koszt przedsięwzięcia wyniósł ponad 29 tys. złotych, z czego większość dołożyła Unia Europejska. - Akcja miała wypromować naszą gminę jak interesujący teren, gdzie wiele się dzieje. Stąd tytuł projektu "Podegrodzko wioska to daleko słynie" - mówi wójt gminy Podegrodzie Małgorzata Gromala. - Takie nam credo akcji przyświecało. Stolica Lachów sądeckich zasługuje na to, aby częściej, niż dotąd, odwiedzali ją turyści.
W folderach zamieszczono informacje o lokalnych instytucjach kulturalnych, zespołach regionalnych i grupach twórczych, które rozsławiają gminę w kraju i za granicą. Sporo tekstu i zdjęć poświęcono między innymi zespołowi "Małe Podegrodzie", Regionalnemu Zespołowi Pieśni i Tańca "Podegrodzie", grupie "Podegrodzcy chłopcy", Gminemu Ośrodkowi Kultury, zagrodzie Kubalówka i gospodarstwom agroturystycznym Magdaleny Zygmunt i Dariusza Błaszczyka.
Dystrybucją materiałów zajęli się uczniowie szkół podstawowych, gimnazjów, a także Gminny Ośrodek Kultury i jego filie. Autorami interesujących zdjęć są Irena i Ryszard Drożdżowie, tekst napisała Magdalena Plata.
Czy taka forma promocji przyciągnie Twoim zdaniem turystów? Podyskutuj.
Sportowetempo.pl. Najlepszy serwis sportowy.
Polecamy w serwisie kryminalnamalopolska.pl: Spalił ich żywcem w mieszkaniu. Odsiedzi cztery lata
Jak postępować, aby chronić się przed bólami pleców
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?