MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

Było za drogo. W Limanowej znów szukają operatora komunikacji

Remigiusz Szurek
Remigiusz Szurek
Urzędnicy zakładali, że wszelkie koszty zamkną się w kwocie 700 tys zł. Tak się jednak nie stało. Trzech oferentów - firmy PHU Gawron (to obecny operator) i ASIK z Limanowej oraz spółka LS z Nowego Sącza – wyceniły swoje usługi pomiędzy 1 mln 37 tys. zł, aa 1 mln 154 tys. zł. Rozbieżności były więc całkiem spore
Urzędnicy zakładali, że wszelkie koszty zamkną się w kwocie 700 tys zł. Tak się jednak nie stało. Trzech oferentów - firmy PHU Gawron (to obecny operator) i ASIK z Limanowej oraz spółka LS z Nowego Sącza – wyceniły swoje usługi pomiędzy 1 mln 37 tys. zł, aa 1 mln 154 tys. zł. Rozbieżności były więc całkiem spore UM Limanowa
Limanowski magistrat zdecydował się na unieważnienie przetargu dotyczącego wyboru operatora komunikacji miejskiej. Powodem były zbyt wysokie ceny ofert składanych przez poszczególne podmioty. Szybko rozpisano nowe postępowanie. Czy tym razem uda się wyłonić operatora?

Urzędnicy zakładali, że wszelkie koszty zamkną się w kwocie 700 tys zł. Tak się jednak nie stało. Trzech oferentów - firmy PHU Gawron (to obecny operator) i ASIK z Limanowej oraz spółka LS z Nowego Sącza – wyceniły swoje usługi pomiędzy 1 mln 37 tys. zł, aa 1 mln 154 tys. zł. Rozbieżności były więc całkiem spore.

- To nie pierwszy raz gdy zakładana kwota różni się od tej proponowanej przez firmy biorące udział w przetargu. Mamy jednak nadzieję, że nowe postępowanie zakończy się sukcesem - przyznaje w rozmowie z "Gazetą Krakowską" Stanisław Gorczowski, kierownik Wydziału Inwestycji w UM Limanowa.

Usługa dotyczyła świadczenia przewozów podróżujących pięcioma miejskim autobusami Iveco Crossway Low Entry zakupionymi jeszcze w 2020 roku za kwotę 5,1 mln zł. Trasa, której dotyczy postępowanie, wiedzie przez ul. Zygmunta Augusta do ul. Bednarzy. Od poniedziałku do soboty mają to być po 22 kursy, zaś w niedziele i święta po dziewięć. Szacunkowa ilość km wynosi ponad 120 tys.

Nowa komunikacja miejska w Limanowej została uruchomiona we wrześniu 2023 roku. W ramach inwestycji pod nazwą „Niskoemisyjny transport miejski w Limanowej” wartej kilkanaście mln zł powstał m.in. nowoczesny dworzec, którego budowa wystartowała w połowie lutego 2022 roku. Zamontowano też 29 zaawansowanych technologicznie wiat przystankowych wyposażonych w panele fotowoltaiczne czy wyświetlacze z rozkładami jazdy. Wiele czasu i pieniędzy pochłonęło samo utworzenie systemu informatycznego do obsługi komunikacji.

Przedsięwzięcie pn. „Niskoemisyjny transport miejski w Limanowej” jest warte 14,3 mln zł. Miasto uzyskało dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 w kwocie 11,3 mln zł.

Stadion Sandecji Nowy Sącz nabiera kształtów. Elewacja, nowy chodnik

emisja bez ograniczeń wiekowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo

Materiał oryginalny: Było za drogo. W Limanowej znów szukają operatora komunikacji - Gazeta Krakowska

Wróć na nowysacz.naszemiasto.pl Nasze Miasto