Lody "Ekipy" zawładnęły Polską, walczyli o nie w Lidlu, brakuje ich w sklepach. Firma Koral będzie wytwarzała dodatkowo milion lodów na dobę

Joanna Mrozek
Joanna Mrozek
Walka w Lidlu o lody "Ekipa" firmy Koral. Najpopularniejszy produkt tego sezonu
Walka w Lidlu o lody "Ekipa" firmy Koral. Najpopularniejszy produkt tego sezonu print screen yt/ Marcin Mazur
Udostępnij:
Lody Ekipy produkowane przez firmę Koral wyprzedają się w mgnieniu oka, a papierki po lodach osiągają na aukcjach internetowych ceny sięgające kilkuset złotych. Teraz trafiły do sklepów sieci Lidl, od rana ustawiały się tam kolejki i zaraz po otwarciu marketu zniknęły z lodówek. Nie obeszło się bez walki. Lody Ekipy sprzedają się co najmniej 300 procent lepiej niż jakiekolwiek wcześniejsze nowości produktowe w przeszło 40-sto letniej historii tej firmy. Skąd ta popularność?

Bitwa o lody w Lidlu

W poniedziałek pod sklepami Lidl ustawiały się kolejki, walki o karpia, gumowe obuwie czy torebki znanej polskiej marki przeszły już do historii. Tym razem do sprzedaży w marketach trafiły lody firmy Koral sygnowane i promowane przez popularnych youtubuerów z Ekipy Friza. Walka w Lidlu była zacięta, popularne lody akurat w tym markecie kosztowały 1,69 zł. za sztukę. W sieci pojawiło się mnóstwo nagrań, na których widać nie tylko dzieci i młodzież, ale także osoby dorosłe, które chciały zdobyć popularny produkt dla swoich pociech.

-Szał na lody „Ekipa” trwa, tak samo jak „polowanie” na lody w sklepach, które prześcigają się w różnego typu akcjach promocyjnych. W związku z doniesieniami o dużej rozpiętości cen najpopularniejszych w tym sezonie lodów w sklepach, informujemy, że sugerowana przez nas cena sprzedaży to: 2,00 zł w przypadku lodów „Ekipa” oraz 2,80 zł w przypadku lodów „Ekipa XL”-mówi Mariusz Jurek, Dyrektor Generalny PPL Koral.

Jednocześnie zaznacz, że nikt nie jest „forowany” i każdy punkt handlowy, bez względu na format czy też strukturę właścicielską, ma takie same możliwość i prawa w zakresie dostępności oraz zamawiania lodów.

-Dla nas rynek tradycyjny jest niezwykle istotny, a niezależne punkty sprzedaży, tzw. „sklepy lokalne/osiedlowe” zawsze były i będą szczególnie bliskie naszej firmie- mówi Mariusz Jurek.

Najpopularniejsze lody firmy Koral od lat

Po znanych piosenkarkach, aktorkach czy modelkach lody Koral reklamuje Ekipa Friza. Friz, czyli Karol Wiśniewski prowadzi kanał na Youtubie i pokazuje swoje bogate życie. Ma prawie 5 milionów subskrybentów i stał się idolem młodego pokolenia. W jednym z filmów na swoim kanale podzielił się z widzami wiadomością, o współpracy z sądecką firmą Koral. Zaraz tylko jak lody pojawiły się w sprzedaży zaczęło ich brakować.

To z pewnością najbardziej deficytowy produkt w tym sezonie, w związku z tym firma Koral postanowiła uruchomić dodatkową linii produkcyjną, która pozwoli wytwarzać ok. milion sztuk lodów na dobę. Nadal także trwają prace nad poprawą dostępności i poszerzaniem kanałów dystrybucji.

-Zamówienia napływają lawinowo z całej Polski, zarówno ze strony sieci handlowych, jak i niezależnych punktów sprzedaży. Lody Ekipy sprzedają się co najmniej 300 procent lepiej niż jakiekolwiek wcześniejsze nowości produktowe w przeszło 40-sto letniej historii tej firmy- powiedział Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu w firmie Koral dla "wirtualnemedia".

Lody „Ekipa” występują w dwóch smakach: cytrynowym i truskawkowym z polewą o smaku gumy balonowej zestrzelającym cukrem.

Pobierz bezpłatną aplikację Nasze Miasto i bądź na bieżąco!

Jak korzystać z aplikacji, by otrzymywać informacje z miasta i powiatu? To proste!
Po wejściu w aplikację w prawym górnym rogu w menu wybierz swoje miasto.

Aplikacja jest bezpłatna i nie wymaga logowania. Oprócz standardowych kategorii, z powodu panującej epidemii, wprowadziliśmy zakładkę "koronawirus", w której znajdziesz wszystkie aktualne informacje związane z epidemią.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie