Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Sprawy w Sądeckich Wodociągach można załatwić przez internet. Wystarczy uruchomić usługę e-BOK

Katarzyna Gajdosz-Krzak
Arch. Sądeckich Wodociągów
Klienci Sądeckich Wodociągów w Nowym Sączu mogą wszelkie sprawy ze spółką załatwić online. W poniedziałek uruchomiono Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (e-BOK).

- Mając na względzie trendy, jakie są na rynku usług informatycznych, spółka wdraża inteligentne rozwiązania, aby ułatwić klientom kontakt i możliwość szybkiego załatwiania spraw – mówi Józef Ciuła, wiceprezes Sądeckich Wodociągów.

Dzięki e-BOK klienci będą mogli w każdej chwili i z dowolnego miejsca załatwić m.in. kwestie związane z rozrachunkami na swoim koncie. Dodatkowo mają możliwość podawania on-line odczytów wodomierzy i zgłaszania wszelkich spraw spółce. Dzięki e-BOK mają też dostęp do swojego rachunku przez całą dobę.

Chcąc skorzystać z nowych rozwiązań, klient musi przyjść do siedziby spółki, by uruchomić usługę.

- Usługa działa od poniedziałku. Już pięć osób się na nią zdecydowało – mówi wiceprezes Józef Ciuła.

ZOBACZ KONIECZNIE:

WIDEO: Dlaczego warto dbać o środowisko?

Źródło: Dzień Dobry TVN, x-news

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nowysacz.naszemiasto.pl Nasze Miasto