FLESZ - Tanieją mieszkania. Rekordowa liczba ofert sprzedaży
- Dotychczasowe warunki pracy jak i standard przyjęcia Interesantów ulegnie znacznej poprawie, biorąc pod uwagę fakt, że zajmowany do tej pory budynek przy ul. Żywieckiej 13 posiadał bariery architektoniczne, nie posiadał parkingu i dróg ewakuacyjnych. Całkowitej renowacji wymagała również sieć elektryczna oraz sieć wodno-kanalizacyjna – zaznacza Jakub Pędzich z Biura Prasowego i Promocji Urzędu Miasta Nowego Sącza.
Siedziba główna przy ul. Grunwaldzkiej jest budynkiem nowym, dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych, wyposażonym w odpowiednie podjazdy, windy oraz miejsca parkingowe. Obsługa Interesantów odbywać się będzie na poziomie parteru.
W siedzibie głównej tj. ul. Grunwaldzka 59A będzie można załatwić sprawy dotyczące: Sekretariat, dziennik podawczy, który przyjmuje wnioski oraz korespondencję dotyczącą wszelkich spraw.
Działu Świadczeń Rodzinnych i Funduszu Alimentacyjnego: świadczenia rodzinne, świadczenia wychowawcze, Program Rządowy „Dobry start” oraz fundusz alimentacyjny. Działu Pomocy Środowiskowej: pomoc społeczna w tym pierwszego kontaktu, sekcja ds. pracy socjalnej w tym: punkt wsparcia i konsultacji dla osób doświadczających przemoc w rodzinie, sekcja ds. świadczeń przyznawanych decyzją, referat ds. świadczeń w tym przeprowadzanie wywiadów środowiskowych, do celów przyznania pomocy finansowej między innymi zasiłków stałych, okresowych, celowych, oraz referat ds. rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych wsparcie ze strony PEFRON.
Przy ul. Grunwaldzkiej 59 będzie się mieścił Dział Organizacji i Kadr oraz Zespół ds. zamówień publicznych.
W siedzibie przy ul. Śniadeckich 10a będzie można załatwić sprawy dotyczące:
Dział Koordynacji Pomocy Instytucjonalnej i Pieczy Zastępczej: prowadzenie spraw dotyczących diagnozowania, monitoringu oraz zapewnienia warunków funkcjonowania instytucjonalnej pomocy społecznej oraz pieczy zastępczej na terenie Miasta Nowego Sącza, współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi pomocy społecznej i pieczy zastępczej, prowadzenie spraw związanych z zapewnieniem pomocy instytucjonalnej w tym: całodobowych usług w domach pomocy społecznej, mieszkaniach chronionych, wsparcia dziennego w środowiskach domach samopomocy.
Dział ds. Dodatków Mieszkaniowych i Pomocy Socjalnej dla uczniów: prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z przyznawaniem, wstrzymywaniem wypłaty i odmową przyznawania dodatków mieszkaniowych, dodatku energetycznego, świadczeń pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów.
Asystenci rodziny: realizacja zadań wynikających z ustawy o wspieraniu rodzin i systemie pieczy zastępczej.
Dział Izba Wytrzeźwień.
W siedzibie przy ul. Tarnowskiej 28 będzie można załatwić sprawy dotyczące:
Działu Ośrodek Interwencji Kryzysowej: pomoc psychologiczna oraz Hostel dla ofiar przemocy.
Klubu Integracji Społecznej: realizacja działań umożliwiających udzielanie indywidualnym osobom oraz ich rodzinom pomocy.
W siedzibie przy ul. Żywieckiej 13 będzie mieścił się Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?